تانیا مدل زیبا و سکسی

February 18, 2014 § Leave a comment

مدل تانیا عشق اصلی دختران
دختر کوس ایرانی  خوابیده شهوت حشری کننده ناز و لخت لخت مادرزاد

آرایش: Juanita پرز
اتومبیل: ’85 بیوک ریگال هاپر
مالک خودرو: اسپایک بزرگ از Gator به گمرک
باشگاه ماشین: Majestics

وب سایت / توییتر: modelmayhem.com / tanyalove twitter.com/tanyalove1
پست الکترونیک: bookingtanyalove@aol.com
سن: 21
قد: 5’8 ”
اندازه گیری: 34D-27-34
محل تولد: سان دیگو، CA
قومیت: مکزیک و کاستاریکا
شغل: مدل و رفتن به رقصنده

مدل تانیا عشق اصلی دختران
کوس تهرانی جنده

LRG: تا کنون به نظر شما چگونه مدل سازی حرفه ای خود را می رود؟
تانیا: من فکر می کنم که خوب است. من به مدت سه سال مدل سازی و گرفتن مقدار زیادی از کار به تازگی. من مثل ترک قبل از حس کرده ام اما من سعی می کنم و مثبت باقی بماند. حتی اگر یک ساقه است که بد، من سعی کنید برای حفظ مثبت است.

LRG: بی انتها آیا در آینده؟
تانیا: من تا به حال عکاسان به من فشار به انجام بی انتها و این فقط آزار دهنده است. اگر من به طور ضمنی به این دلیل است که من می خواهم. من آن را برای پلیبوی انجام دهد. شاید در حال حاضر اما در آینده نیست. احساس می کنم هنوز هم بسیاری به انجام قبل از رفتن من بی انتها داشته باشد. هنگامی که شما به برهنه، شما فقط به عنوان یک مدل برهنه شناخته شده و من آماده برای آن نیست. من فکر می کنم من این پتانسیل را در مجلات تر می شود برای اولین بار داشته باشد.

LRG: چه چیزی شما را برای در پسر نگاه می کنید؟
تانیا: من در چگونه آنها لباس نگاه کنید. آنها به لباس خوب، و من آن را می خواهم، زمانی که آنها خالکوبی. وقتی که من با آنها صحبت من می خواهم به یک مکالمه خوب است. من همچنین می خواهم آنها را برای گوش دادن به موسیقی خوب و بوی خوب.

LRG: چه نوع موسیقی؟
تانیا: R & B، هیپ هاپ، و چیزهای مانند آن. اگر من باید با آنها در یک ماشین برای یک مدت طولانی و آنها موسیقی من دوست ندارم، که این تلویزیون کنار گذاشته بزرگ است.

LRG: شما می گویند که شما نیز خالکوبی را دوست دارم؟
تانیا: بله، اما خالکوبی احمقانه نیست. مانند در صورتی که “F *** B *****” و یا “پول دریافت کنید.” من تو را دیدم یک پسر زیبا اما پس از آن من تو را دیدم او خالکوبی مانند که به حال و آن را به یک تلویزیون کنار گذاشته عمده بود.

LRG: چه چیز دیگری برای دیدن در بچه ها؟
تانیا: من دوست دارم بچه ها که مسائل خود را دارند با هم. آنها به یک شغل، آپارتمان خود را، و ماشین. آنها همچنین باید نزدیک به مادر خود. من همیشه از آنها بخواهید در صورتی که همراه با مادر خود را دریافت کنید. این بدان معناست که تا حد زیادی به من. من برخی از بچه ها که نزدیک به مادر خود ندارد و آنها به نوبه خود به یک ******* ملاقات کرد. چگونه آنها را درمان مادر خود است که چگونه آنها می خواهند برای درمان شما.

  • مدل تانیا عشق اصلی دختران
    دختر کوس ایرانی
  • مدل تانیا عشق اصلی دختران
    پستون و سینه گنده و حشری کننده
  • مدل تانیا عشق اصلی دختران
    کوس سینه پستون گنده حشری شهوتی سایت آویزون

LRG: چه چیزی شما را برای در دختران نگاه می کنید؟

 
تانیا: من دوست دارم دختر با خالکوبی و دخترانی که مثل بچه ها لباس. آنها همچنین باید به مسائل خود را با هم به خاطر من می توانم یک دختر که فقط برای مامان قند به دنبال ندارد.

LRG: پس چه موقعیت های مورد علاقه شما چیست؟
تانیا: شما بچه ها همیشه به من این سوال! من علاقه ندارد، اما من هر چیزی را امتحان کنید.

LRG: هر چیزی؟ دختر در دختر؟
تانیا: بله

LRG: آیا شما با دختر دیگری بوده است؟
تانیا: من یک دختر برای حدود شش ماه به تاریخ. او مانند یک مرد لباس می پوشد و من فکر کردم او دوست داشتنی است. او با من الناس حرکت در همه زمان ها، و من فقط شروع به دوستی او. ما فقط ساخته شده از، دست برگزار می شود، در آغوش گرفت، و تمام.

LRG: آیا شما تا به حال هیچ دوست دختر دیگر؟
تانیا: من در ارتباط با هر دختر دیگر بوده است اما من چیزهای با دختران بوسید و انجام می شود.

LRG: آیا شما با یک دختر جنسی بوده است؟
تانیا: ها؟ هیچ. . .

LRG: این بود که بله؟
تانیا: (سکوت)

LRG: چه شما انجام داده اند؟
تانیا: من نمی توانم به شما بگویم! من نه بوسه و بگویید.

LRG: خب به من در مورد بوسه را نمی گوید، فقط چیزهای خوب!
تانیا: آره! (می خندد) من نمی تواند انجام دهد. به تازگی دختر به من نزدیک است و من نمی دانم چرا. برخی از آنها مدل بوده است.

LRG: آیا شما با یک پسر و دختر در همان زمان بوده است؟
تانیا: نه، اما من می خواهم. (می خندد). من فکر نمی کنم که من را به آن انجام دهد.

LRG: پس دقیقا چه بسیاری از آبجو آن را در را برای شما به پایین با دریافت کردن؟
تانیا: من آبجو دوست ندارم. من دوست دارم هنسی و کک و یا ودکا و جن.

LRG: OK. چقدر هنسی آن را در را برای شما به OK با سه نفری؟
تانیا: حتی اگر I F ***** تا هستم، من هنوز هم می دانم آنچه من انجام می دهند و این کار را انجام نمی دهد.

LRG: من فکر کردم که چیزی است که شما می خواستم برای انجام شده است؟
تانیا: این است، اما من نمی خواهد در واقع آن را انجام دهد. این بیشتر از یک فانتزی. از من خواسته شد به این کار یک بار زمانی که من واقعا مست بود، و من هنوز هم این کار را انجام نمی دهد.

اصلی دختران تانیا عشق 4

LRG: خوب اگر شما همیشه ذهن خود را تغییر دهید، من حاضر به از خود گذشتگی را به اولین بار خود را راحت تر هستم.
تانیا: شما خنده دار. (می خندد)

LRG: از کجا احمقانه ترین رای منفی شما رابطه جنسی داشته ام؟
تانیا: احمقانه ترین محل I رابطه جنسی داشته ام در ساحل بود. من هرگز چیزی می کنی از آن است که انجام داده ام. من واقعا نمی دارند که بسیاری از داستان های دیوانه.

LRG: این بود که در طول روز؟
تانیا: آره

LRG: پس در اطراف بودند از مردم وجود دارد؟
تانیا: بله

LRG: آیا مردم شما را ببینید؟
تانیا: مردم، بنابراین راه رفتن شد من کاملا مطمئنم که آنها هستم. نمی دانم.
LRG: دقیقا چه شما بچه ها کاری انجام دهید؟
تانیا: آه خدای من! آیا من واقعا باید به شما همه چیز را بگویید؟

LRG: آره! جزئیات. ما می خواهیم جزئیات!
تانیا: OK، بنابراین ما ساخت و پس از آن ما نیاز به داشتن رابطه جنسی داشته، و من تا به حال کت بلند. پوشش نوعی از آن را پوشش داده است. این بیشتر شبیه به یک چیزی که بسرعت انجام شد. این سرگرم کننده بود، هر چند. من فکر می کنم این بیشتر از خروج وقتی چیزهای مانند آن. من حدس می زنم من به بیرون رفتن و انجام مسائل دیوانه به باز گشت و شما بچه ها بگویید. (می خندد)

LRG: آیا تا به حال آن را در سینما انجام می شود؟
تانیا: نه، اما من می خواهم.
LRG: آیا می خواهید به جدید ماشین 2 فیلم با دیدن من؟

LRG: من فکر کردن در مورد ازدواج با شما.
تانیا: من؟ اوه واقعا؟ (می خندد). من که خوش شانس هستم؟
LRG: آره. من قصد دارم تا شما را مدل سازی را متوقف کند و ما می رویم به هفت بچه ها.
تانیا: آه عجب! دوست پسر نمونه مکزیکی.

  • اصلی دختران تانیا عشق 1
  • LRMS 2011 08 تانیا 026
  • اصلی دختران تانیا عشق 2

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading تانیا مدل زیبا و سکسی at persianmod.

meta

