جسیکا سکسی مدل زیبا

February 18, 2014 § Leave a comment

جسیکا مدل
بیکینی  و شرت و کرست دختر کوس زیبا کنار دریا شب عکس داغ شهوتی کننده و حشری کون ناز
جسیکا مدل سن: 22 اندازه: 32D-23-37 قد: 5’6 وزن: 122 محل تولد: میامی، فلوریدا

مصاحبه توسط: آرماندو گارسیا

دختران: چه کسی شما را مجبور به نظر می رسد عجیب و غریب خود را به؟
جسیکا: خوب پدر من است از اسپانیا و مادر من است از تبار کوبا.

دختران: خب، به نظر می رسد که ترکیبی کار می کرد خیلی خوب است!
جسیکا: (میخندد)

جسیکا مدل
کوس تنگ جسیکا

دختران: بنابراین شما در میامی زندگی می کنند، چه آب و هوا خارج وجود دارد … تنها در مورد برخی از افراد هستند که زیر تخته سنگ در جایی پنهان؟
جسیکا: HOT! همیشه داغ در اینجا در میامی. اوه، و بسیار مرطوب است.

دختران: بنابراین چه چیزی شما را به نگه داشتن حساب بانکی خود را کامل؟
جسیکا: مدل I، انجام تبلیغات، رویدادی و هر چیز دیگری که می آید راه من.

دختران: به نظر می رسد که شما یک دختر بسیار شلوغ است. چه چیز دیگری شما را در رفتن؟
جسیکا: من در مورد شروع کلاس بازیگری هستم، من می خواهم به فرصت TV بیشتر در آینده است.

دختران: هر کس می گوید که میامی تا به برخی از داغترین باشگاه. آیا می توان گفت که درست است؟
جسیکا: بله، مردم تمایل به دریافت بسیار وحشی در برخی از باشگاه ها. مردم ساخت خارج، داشتن رابطه جنسی و فقط گرفتن وحشی. اما نه من، من این نوع از مسائل در این باشگاه نمی کنند. (می خندد)

جسیکا توسط ساحل
کون گنده و قلمبه جسیکا

دختران: واقعا، بنابراین هیچ رابطه جنسی در این باشگاه، ها؟ که صدا بیش از حد قانع کننده باشد. از آنجا که ما در آن موضوع می باشد، اجازه دهید خوانندگان را به برخی از اطلاعات و آبدار است. آیا شما دوست دختر؟
جسیکا: من فقط بوسید یک دختر، نه چیزی بیشتر.

دختران: چند بار در روز؟
جسیکا: 2 تا 3

دختران: چگونه می توانم آن را دوست دارید؟
جسیکا: خشن، برای کسی که به من پرتاب اطراف، کشیدن مو من و آن نوع از مسائل.

دختران: موقعیت های مورد علاقه؟
جسیکا: دختر گاوچران معکوس.

جسیکا توسط ساحل

دختران: اسباب بازی؟
جسیکا: من دوست دارم حلقه.

دختران: حلقه؟ من حتی نمی خواهد به آنجا رفت. به نظر می رسد مانند آن را داغ در اینجا، اجازه دهید این پایان را با اجازه شما خوانندگان بگویید چه چیزی در ذهن شما. شما از این طبقه.
جسیکا: در واقع، من می خواهم به نگرانی من در مورد بدرفتاری با حیوانات. یک روز، من می خواهم برای شروع یک برنامه و سرپناه، از نوعی است که حیوانات از سوء استفاده و بدرفتاری ها محافظت می کند.

دختران: با تشکر از شما برای وقت خود جسیکا و ما مشتاقانه منتظر دیدن چه چیزی شما را در آینده انجام دهد.
جسیکا: از شما متشکرم، و از عشق به مجله اصلی دختران.

  • جسیکا قهوهای مایل به زرد بیکینی
    سسینه های ناز و حشری کننده
  • جسیکا قهوهای مایل به زرد بیکینی
  • جسیکا قهوهای مایل به زرد بیکینی
    پستون های جسیکا
  • جسیکا قرمز بیکینی
  • جسیکا قرمز بیکینی
  • جسیکا قرمز بیکینی
  • جسیکا سیاه بیکینی
    سکس جسیکا
  • جسیکا سیاه بیکینی
  • جسیکا توسط ساحل
  • Jessica Model
  • Jessica Model
  • Jessica By The Beach
  • Jessica By The Beach
  • Jessica Tan Bikini
  • Jessica Tan Bikini
  • Jessica Tan Bikini
  • Jessica Red Bikini
  • Jessica Red Bikini
  • Jessica Red Bikini
  • Jessica Black Bikini
  • Jessica Black Bikini
  • Jessica By The Beach

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading جسیکا سکسی مدل زیبا at persianmod.

meta

