لیزا دختر زیبای سکسی

February 18, 2014 § Leave a comment

لیزا اصلی دختر
لیزا کوس زیبا خوابیده شورت و کورست مشکی
نگاه شهوت آلود کون ناز عکس دختر کوس تهرانی
لیزا اصلی دختر

LRG: ملیت شما چیست؟
لیزا: I ترکیبی از پورتوریکو و کوبا هستم

LRG: شما از کجا؟
لیزا: میامی، فلوریدا

LRG: چه مدت شما شده است برای مدل سازی؟
لیزا: من مدل سازی را برای 11 سال در حال حاضر.

LRG: چه علاقه خود را که مایل به تبدیل شدن به یک مدل را برانگیخت؟
لیزا: به عنوان یک کودک، من خجالتی یا آرام نیست. من در مادران لباس من، آرایش قرار داده و وانمود من در یک نمایش باند (خنده) بود. دوستان من و مورد استفاده قرار گرفتن یک دوربین فیلمبرداری و مصاحبه با هر یک از دیگر. اولین کار مدلسازی من در سن 13 سالگی بود، برای JC پنی! من بخشی از یک بازگشت به مد مدرسه نشان می دهد، به میزبانی مجله هفده بود. این یک تجربه بزرگ بود.

LRG: چه پروژه هایی کار می آیند تا؟
لیزا: من در حال حاضر شرکت میزبان شمارش معکوس موسیقی برای نشان دادن تلویزیون ملی به نام Descontrol، آن را پخش هر شنبه در 01:00 در Telemundo. من هم در حال حاضر در حال اجرا برای تبدیل شدن به محل تولد çÇÊ ی ماکسیم در سال 2010، و تبدیل شدن به چهره از جو باکسر خط برای Kmart فروشگاه علامت های. من عکاسی برای همراز خط پلیبوی جدید، و همچنین با مجله محل کار برای میزبانی TV جدید نمایش خود را. اوه … من هم تنظیم کنم به فیلم یک فیلم مستقل است. من می خواهم به خود مشغول (لبخند)!

LRG: هدف نهایی خود را در مدل سازی چیست؟
لیزا: هدف نهایی من این است که الهام بخش برای زنان جوان دیگر در جهان و به هرگز در اهداف خود در زندگی است.

LRM: چه چیزی باعث علاقه ماشین؟
لیزا: شکل، رنگ، اگزوز و من در آن است!

LRM: شما را چه روشن؟
لیزا: شراب، صدف خوراکی، شکلات، بوسه در گردن من، زمزمه چیزهای خوب در گوش من، شش بسته (خنده) و حرکت بزرگ!

LRM: چه چیزی شما را برای در پسر نگاه می کنید؟
لیزا: یک لبخند بزرگ، اعتماد به نفس، طنز، نجیب زاده، مراقبت، آسان به صحبت کردن، رقصنده خوب است، هوشمند، و صادقانه … که تمام است!

LRM: چه چیزی شما را علاقه؟
لیزا: نگاه عجیب و غریب من و عطر و طعم لاتین است. لبخند من و چشم های سکسی!

برای دیدن بیشتر از لیزا مورالس، لطفا به سایت خود را در www.lisamorales.net

  • لیزا اصلی دختر
  • لیزا اصلی دختر
  • لیزا اصلی دختر
  • لیزا اصلی دختر
  • لیزا اصلی دختر
  • لیزا اصلی دختر

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading لیزا دختر زیبای سکسی at persianmod.

meta

